söndag 26 februari 2012

Upptagen och planer

Jag hinner tyvärr inte uppdatera bloggen. För jag är upptagen med att sy! :) Kommit igång med ännu en 1-årsklänning som är lite brådis med.
Sen planerar jag en inköpslista till  stämpel- och scrapmässan i Göteborg 31 mars till första april. Bland annat vill jag ha fler papper med trä-mönster (vilket jag typ är besatt av just nu) och dessa fina bokstavsstickers:

"Thickers" från serien Dear Lizzy Neopolitan från American crafts.
Beräknas dyka upp i svenska butiker i mars någon gång...

En stor del av pysselhobbyn är att att drömma och fantisera. Ofta om inköp man vill göra...

2 kommentarer:

Elina sa...

De trämönstrade papprena från MME dregglar jag över nu. Speciellt de vita. Det är mycket trämönstrat över huvud taget just nu, stämplar, dekorationer och allt möjligt. Snyggt!

Niina sa...

Jag får spana in dem! Trämönster och "chevron" (vad det nu är på svenska - sicksackmönster kanske?) är grejjen.