fredag 30 mars 2012

Totalt utanför min "comfort zone"

Här är ett alster som är rätt så unikt. För mig. Jag har gjort den helt utanför min "comfort zone" på så många plan:
a) det är ett foto på mig. Det finns det inte så många, då jag oftast håller i kameran själv.
b) pasteller och blommor brukar jag inte använda. Dessa har jag dessutom rullat till själv.
c) papprena klippte jag i _samma dag_ som jag fick hem dem. Det vill säga, jag satt inte och klappade på dem och sparade dem i tre år typ som jag annars gör. Vansinnigt uppfriskande att jobba med aktuella, nya papper så det måste jag göra om! :)

Fotot är från Rosenfesten 2011 i Trädgårdsföreningen.
Rosen är ju som bekant "blommornas drottning".

Rosor jag rullat till själv. Det randiga är ett presentpapper som jag "tonat ner" med fantastiska Distress stain picket fence.
Ni i scrapsvängen vet vad det är... älskar älskar älskar det!

Dessutom tävlar jag i en utmaning på Svensk scrapbooking med denna så önska mig lycka till!

2 kommentarer:

Zima sa...

Åh vilken fin layout! Gillar de pastelliga färgerna på craft pappret! Va kul att du scrappat utanför din comfort zone! Sånt är alltid bra att göra emellan varven! :)

Hittade mycket fint i din blogg och sen skriver du kul! Kommer definitivt komma tillbaka! Hot eller löfte, det avgör du själv ;)
Mvh Maria

Niina sa...

Tack för fina ord! Du är jättevälkommen :-) Jag ska bli bättre på att uppdatera också.