lördag 16 mars 2013

Nu ska här pysslas!

Liten blogg- och pysselsvacka igen, på grund av renoveringar då vi var utan värme i huset och bodde hos min mamma och sedan en fjällsemester. Men nu är jag tillbaka i mitt underbara pysselrum och vid min älskade dator. Fina foton och roliga minnen har jag också gott om så det är bara att köra igång :-)

Dessutom finns det ju så mycket nytt och inspirerande i butikerna då vårkollektionerna börjat dyka upp i de svenska butikerna. Sirap-i-Paris, som jag är ambassadör för, har massor av härligt och ägaren vill gärna erbjuda dig som läser min blogg 10% rabatt! Ange kod Niina när du chekar ut :-)
Fram till i morgon söndag 17 mars är det också fraktfritt så passa på.

NU ska jag sätta igång! Bredvid mig en mugg te och i bakgrunden en inspirationsvideo. Happy happy joy joy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så glad jag blir att läsa dina inlägg!
/Amsetrams