söndag 28 april 2013

Kort till min stora pojk

Min förstfödda fyller sex år idag! Det är helt otroligt, vad tiden gått fort och vad stor han är. Snart orkar jag inte lyfta honom och han skjuter i höjden som bara den. Helgen har gått i firandets tecken, och jag gjorde honom ett eget kort (såklart). Som inspiration har jag använt Scrap-Perras veckoskiss v 17. En festlig liten skiss som hade funkat för en layout också men jag behövde ett kort så det fick det bli :)

 
 
Killen min blev glad, fast han var rätt ointresserad av kortet utan det var paketet och chokladflingorna (som jag lovat honom till frukost på hans födelsedag) som vann uppmärksamheten. Ja ja....


2 kommentarer:

Beatrice sa...

Vilket härligt färgglatt kort! Ja, visst är det en konstig känsla när man knappt orkar bära ungarna längre. Och så tänker man på att en gång var de så små att de knappt vägde nåt... Grattis till din sexåring i efterskott! :-)

Anonym sa...

Grattis! Fint! /Amsetrams