söndag 5 maj 2013

En skrapad prins

Mitt senaste alster för Sirap-i-Paris-bloggen.

Foto på lillen har legat ett tag - snart är det dags för treårsdagen - vart far tiden iväg?

Han ville inte bli fotad den här dagen minns jag, och är än idag rätt så bestämd med när och var jag får foto honom... men vänder jag kameran mot någon annan blir han tvärarg då med :) Min bestämda lilla herre.

Mer om motivet och historien jag berättar på layouten får du på den andra bloggen, så går gärna dit och lämna en hälsning med!

 
 
Tyvärr blev fotot av layouten inte så bra - detaljerna från de fina pappren försvann. Försökte ordna till det i photoshop men idag ville det sig inte :/ Så är det ibland, hoppas ni kan uppskatta alstret ändå.

Har haft otur med alsterfoton på senaste tiden, skum svacka... måste skärpa mig, och mina bilder :))

Vårkramar! Niina

1 kommentar:

Aja sa...

Provade att göra en LO i helgen då en av tjejerna på möhippan jag var på håller på med scrapping. Det var svårare än jag trodde att få det att se liksom "helt" ut. Mitt blev lite tomt även om jag tyckte jag fick till färgkombon ganska bra. Det är nog bra som du brukar skriva att man har något att inspireras ifrån och härma lite till en början. Du får bli min förebild helt enkelt!