onsdag 15 januari 2014

Vågar jag visa min project life sidor?

Nu har jag ju pratat runt Project Life - sättet att scrappa, några gånger och trots att jag ligger så sjukt långt efter på 2013-års album så har jag bestämt mig för att köra 2014 också. Så då är det ju också dags att visa lite hur mina uppslag ser ut här på bloggen.

Jag har tänkt göra kvartalsvis, så slipper jag hålla reda på veckor och tänka på att varje vecka måste fyllas. Jag går helt enkelt mer utifrån händelser. 2013 var tanken också att jag skulle använda material jag redan har, papper och så. Och jag skapar väldigt fritt - blandar färger och mönster hej vilt för jag vill känna mig fri och inte tänka att det ska bli "fint" hela tiden. Till 2014 ska jag nog ge mig på kit lite mer, för att få upp farten och ha en bas. Men jag ska ha samma punk-attityd till det :)) för jag är ju som spretig av mig av naturen.

Så, här är de nu - ett par av mina sidor i alla fall. De jag känner mig mest färdig med, vintern 2013 (jag sa ju att jag ligger efter):


 


 
 
Det är väldigt roligt, och himla kul att bläddra i framöver också. Så jag är fast, men utmanad. Och det är ju bra - det ska vara lagom svårt!

2 kommentarer:

Annica sa...

Visst är det lätt att bli fast? ;)
Vad skönt att läsa att det finns fler som känner som jag, att allt inte behöver vara färgkoordinerat och perfekt. PL är perfekt när man vill använda alla spillpapper som man har samlat på sig :)

Annelie sa...

TACK för titten hos mig : ))) Gillar verkligen dina LO:s och ditt PL också, jag försökte mig på d men d va inte min grej riktigt.